attandasutanattleva.blogg.se

En blogg om att leva med en djup svårbehandlad depression. Bloggen har flyttat: http://attandasutanattleva.bloggplatsen.se

Försök nr 1 miljon

Publicerad 2013-06-02 14:31:00 i Depression

2007, det var då hela det här helvetet började.

Vet inte hur många gånger jag försökt skriva om min sjukdom. Oändligt många gånger ialla fall. Men allt blir ett samelsurim av sjukskrivning, läkare, psykologer, försäkringskassan , arbetsgivare, att vara inlagd, behandlingar och jag vet inte vad. Mycket är glömt, mycket är förträngt och en hel del är obegripligt för mig.

Men nu tror jag att jag är mogen att göra ett nytt allvarligt försök!!

Jag har en svårbehandlad depression, recidiverande depression, social fobi, panikångest, självskadebeteende, ångest från helvetet, sömnsvårigheter och säkert en massa annat skit som jag glömt/förträngt, men som förhoppningsvis kommer att poppa upp nu när jag gräver i det här. Det är inget jag längtar efter, men är det något jag lärt mig under de här åren så är det att inget går att begrava för evigt. Det måste upp, ut och spricka som ett troll i solen.

Har du frågor till mig? Om mig, min sjukdom eller något annat du undrar över? Fråga mig på http://ask.fm/Tuj11

Sen finns ju kommentarerna här också. Ge mig feedback!! Det kommer jag behöva! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Bloggen har flyttat: http://attandasutanattleva.bloggplatsen.se

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela